Despre noi

SC Comautoprest SRL a fost infiintata in anul 1994, avand ca obiect de activitate remanierea motoarelor cu ardere interna.

De la infiintare firma noastra, datorita proceselor de dezvoltare in lumea tehnologiei si a industriei constructoare de motoare, pentru a tine pasul cu reconditionarea subansamblelor acestora, a aratat o tendinta de dezvoltare constanta in serviciile asigurate de catre noi, avand ca prestarea principala reconditionarea completa a motoarelor incepand de la motociclete, autoturisme, utilaje agricole, pana la autoutilitare si camioane.

In procesul nostru tehnologic se folosesc masini si unelte de ultima generatie de mare precizie.

Cu o experienta de 30 de ani, in momentul de fata asiguram clientilor nostrii servicii complexe in domeniul reconditionarii motoarelor cu ardere interna:

  • Dezasamblarea – Reasamblarea motoarelor la banc
  • Verificarea, controlul nedistructiv, identificarea pieselor de schimb
  • Reconditionarea componentelor motorului prin diferite solutii tehnice
  • Reconditionarea chiulaselor
  • Reconditionare bloc motor
  • Alezare, honuire, bucsare bloc motor
  • Fabricarea camasilor cilindrii
  • Metalizare arbrori cotiti, bloc motor, axe cu came si alte piese
  • Serviciul complet de reparative motor cu “masina la cheie”

Datorita experientei acumulate in anii precedenti, am realizat multe inovatii in lumea reconditionarii motoarelor cu ardere interna pentru a tine pasul cu tehnologiile din secolul al XXI-lea si pentru a respecta prescriptiile fabricantelor de motoare.

De exemplu, la motoarele moderne transferul termic din camerele de ardere spre instalatia de racire este foarte important. Pentru asigurarea acestui fenomen am dezvoltat camasa cilindrica bimetalica, o inovatie proprie in acest domeniu. Aceasta inovatie consta in aplicarea unui strat de aluminiu sau cupru, dupa caz, pe camasa initiala de fonta speciala. Contactul cu blocul motor din aliaj de aluminiu se realizeaza prin stratul de aluminiu depus pe camasa, cu ajutorul tehnologiei de metalizare, cu arc electric. La motoarele cu blocmotor de fonta stratul de contact intre cele doua piese se realizeaza prin stratul de cupru depus pe camasa cilindrului datorita proprietatilor foarte mari de transfer termic ale cuprului, astfel prelungeste tehnologia respectiva viata motorului.

Pentru reconditionarea chiuloaselor precum si ale altor piese de motor se foloseste o tehnologie de sudare speciala si prelucrare cu comanda numerica.